2011-10-25

The delay

It's been a long weekend and yesterday i had to turn around on my way to work since i got the first migraine attack for years.

The production has been delayed, more than I counted for and it looks like most of the collection will arrive next week, but a few pieces will be here the week after that. I will ship the orders anyway next week and then complete with the missing pieces, free of shipping costs of course.

It's frustrating when you can't do anything about it, I have been waiting so long and I know that those of you that has ordered from the web shop is waiting as well.

But, in Sweden we say: Those who wait for something good can never wait to long. It's a crappy saying - I really hate to wait. :)



In Swedish / På Svenska:
Det har varit en lång helg och igår var jag tvungen att vända på väg till jobbet och åka hem efter att ha fått mitt första migränanfall på flera år.

Produktionen är försenad, mer än jag räknat med, men den största delen av kollektionen kommer i nästa vecka och de tre plagg som är kvar kommer veckan därpå. Jag kommer att skicka era beställningar ändå nästa vecka och sen komplettera med de saknade plaggen utan extra fraktkostnad.
Det är frustrerande när man inte kan göra något åt situationen, jag har väntat så länge nu och jag vet att ni som har beställt från webshoppen också väntar.
Som vi säger i sverige: Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Det är ju ett skituttryck - jag avskyr att vänta! Haha. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar