2012-02-20

Busy times for Cloo

It's been loads to do since I got home from Copenhagen. New resellers, orders to send, great news about the Fresh Fish competition and planning for my stand at there. On top of all, my kids has been sick a couple of days, making me work from home to the soundtrack of "Cars", "Chuggington" and "Pippi Longstocking".

Now I'm back at the office trying to become friends with the swedish custom service (not my favorite right now) and figuring out what forms I need to send them before I can ship a great order to South Korea. More about that later. ;)



Also, on sunday 26/2 Cloo will be attending Brukets Design Fair in Mölndal, about 8 km from Gothenburg. Visit their homepage for info about the other participants - It looks like it's going to be a GREAT mix of awesome design!

In Swedish / På Svenska:
Det har varit fullt upp sedan jag kom hem från Köpenhamn. Nya återförsäljare, beställningar att skicka, nyheten om uttagningen till Fresh Fish och planeringen kring min plats där. Som grädde på moset har barnen varit sjuka och jag fått jobba så gott jag kunnat hemma, till soundtracket av "Bilar", "Chuggington" och "Pippi Långstrump".
Nu är jag tillbaka på kontoret, försöker bli kompis med svenska Tullverket (inte mina favoriter just nu) och lista ut vilka formulär jag måste ansöka om tillstånd för få att skicka in, för att sedan skicka in dessa, för att tillslut få exportera en fin order till Sydkorea. Mer om det senare. :)

Just det: På söndag 26/2 är Cloo med på Brukets Designmarknad i Mölndal. Kika på deras hemsida för att se vilka andra designerns som deltar - det ser ut att bli riktigt mycket bra design!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar