2011-01-01

2011-01-01

2011 kommer att bli ett fantastiskt år. För alla, förhoppningsvis, men utan tvekan för mig. Jag kommer att äntligen få starta upp mitt företag, jobba på mitt eget sätt och med mina egna produkter. Jag kommer att få se mina plagg i produktion, känna på dem, hänga dem på galgar och sälja dem till er: Föräldrar, mormödrar, farbröder, kusiner och vänner till små barn med stil.

För det är det som det här handlar om. Cloo Collection ska vara kläder för de barn som tröttnat på rosa fluff och lullull, blå traktorer/spindlar/sportsiffror, puffärmar och pikékragar. Stilrent, snyggt och bekvämt. Sobert svart, grått och vitt. Och självklart: Ekologiskt. Det är det enda rätta!

Det kommer att bli ett fantastiskt år, utmanande! Jag är 25 år och har aldrig satt min fot i modebranschen förut. Eller startat eget. Hur ska det här gå till? Hur gör man? Vem ska trycka upp Cloo-lapparna, hur gör man en webshop?

Ni får vara med på vägen, tycka till och hjälpa till. Det kommer att behövas. Och så kanske ni också kan lära er ett och annat om att starta eget, designa barnkläder och få livet att bli precis så där härligt som man vill att det ska vara.

Välkomna hit!


4 kommentarer:

  1. Så himla roligt! Önskar dig all lycka till och hänger kvar för att se vart det bär :-D

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli fantastiskt Clooår. Du syr så fina kläder. Lycka till med allt! /Bodil

    SvaraRadera
  3. Tack Bodil! Du får gästdesigna lite knitwear. ;) Kram

    SvaraRadera