2011-06-11

Nytt och fräscht + gammalt och charmigt

Äntligen kan jag jobba! Nya datorn i knät med fungerande nätverksmottagare, bra batteri och.. allt annat som gör att en bärbar dator fungerar. Min gamla vita trotjänare får villigt gå med på att bli "barndator" eftersom den varken går att sälja eller skänka bort med de egenskaper den har.. (Trasigt skal, trasig airport, dåligt batteri och trasig cd/dvd-läsare.)

Nu är dessutom nödvändiga papper och ansökningshandlingar är inskickade till Bolagsverket. Snart är Cloo aktiebolag och på måndag har vi ägare vårt första "riktiga" möte för att skriva aktieägaravtal och planera inför allt spännande som kommer att hända framöver. Jag har naturligtvis bokat Konferensrummet till detta mycket speciella tillfälle.


Jag är helt kär i min nya arbetsplats. Fabriksromantik på hög nivå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar