2011-11-11

Longing

Since the office got so nice, I just want to be there all the time! But, today I'm working in the centre of Gothenburg, so I will have to wait until monday.
Tomorrow though, I'm heading down to Oii store to help them hang my clothes in the shop - Then everybody can go there to feel and look at the collection!

In Swedish / På Svenska:
Sedan kontoret blev så fint så vill jag bara vara där hela tiden! Men, idag jobbar jag i stan så jag får allt vänta tills på måndag.
Imorgon förmiddag ska jag dock ta en tur ner till Oii's butik och hjälpa dem hänga upp kollektionen i affären. Då kan alla gå dit och känna och titta på (och köpa såklart) plaggen.

2 kommentarer:

  1. Ska du ha med dina kläder i Oii´s modevisning på Café Opera den 20:e??

    SvaraRadera
  2. Martina, jag har pratat med dem om det men jag tror att det blir lite för dyrt för mig i år, tyvärr. Men skicka dem gärna ett mail och önska att få se Cloo-plaggen på modevisningen, så kanske de kan tänka sig att pressa priset för mig lite. :)

    SvaraRadera