2011-11-18

Preparing for Stockholm

On Monday I get on the train to Stockholm for no less than 5 meetings in two days. Between that, I'm going to stay with my brother and his whife, but most importantly I'm going to spend some precious time with my beloved niece, Ingrid. Miss her like crazy, the little soon-to-be-two-years-old.

At least three of the meetings in our capital city is really exciting and now I'm ironing and packing the whole collection. Nice friday work!



In Swedish / På Svenska:
På måndag sätter jag mig på tåget mot Stockholm för inte mindre än 5 möten på två dagar. Däremellan ska jag bo hos min bror och hans fru, men framför allt ska jag spendera lite kvalitetstid med min brorsdotter Ingrid. Saknar henne något helt enormt, den lilla snart-fyller-jag-två-åringen. 
Minst tre av mötena i huvudstaden är riktigt spännande, så nu håller jag på och stryker och packar hela kollektionen. Trevlig fredagssyssla!

2 kommentarer: