2011-11-15

Numbers, numbers, numbers..

This day is dedicated to counting every single piece on the loft. Last week I got some order up there, but if I had started counting everything at the same time, my head would have exploded. It's so much easier to count when things are in order.

Now, why do I have to count? Shouldn't there be exactly the number of pieces in every size that I ordered? Nope, the factory has sewn a few ones extra of some models, and a few less of some others. Bananas.

In Swedish / På Svenska:
Den här dagen är vigd åt att räkna vartenda plagg på loftet. Förra veckan organiserade jag allt där uppe, men om jag samtidigt hade gett mig på att räkna hade mitt huvud exploderat. Det är så mycket enklare att räkna när allt är i ordning. 
Så, varför behöver jag räkna dem kanske ni undrar? Borde det inte bara vara att gå tillbaka och se hur många plagg det var jag beställde? Näpp, fabriken har sytt några extra av vissa modeller och några färre av andra. Helt bananas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar