2012-02-01

Travelday!

I'm at the office for a quick stop before I go to pick up Janna and drive of to Copenhagen. FINALLY!
My cold is a bummer, but I keep it down with drugs (not the bad ones) and treat my sore nose wings with zink paste.

I will definitely give you picture updates from the trip, us building the stand and from the fair of course.

Now - Wish us luck driving!

In Swedish / På Svenska:
Jag är en snabbis på kontoret innan jag ska plocka upp Janna och köra mot Köpenhamn. ÄNTLIGEN! Förkylningen är tråkig, men jag trycker ner den så gott jag kan men medicin och baddar mina såriga näsvingar med zinksalva. Jag kommer definitivt lägga upp bilder från resan, uppbyggnaden av vårt bås och från mässan såklart. Önska oss lycka till med körningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar