2011-01-28

2011-01-28

Dagarna flyger verkligen förbi nu och det känns inte riktigt som att jag får så mycket gjort som jag tänkt mig. Framför allt har jag lite svårt att komma igång ordentligt på förmiddagarna, det är så mycket som ska göras (Sova? Barnen vaknar fortfarande minst fem gånger/natt. I skift.) och när jag väl kommit igång är det dags för lunch och så kanske man går ut en liten sväng för att få lite luft, sen in och jobba ett par timmar innan det är dags för middag och sen är det kväll. Puh.

På vår lilla toalett ligger boken "Få det gjort! - Svart bälte i vardagseffektivitet" av David Allen. Den ska jag läsa någongång. När jag hinner.



Älskar att titta upp mot kollektionen när jag sitter och jobbar. Snart komplett!


4 kommentarer:

  1. Visst är det jobbigt när dagarna bara rinner iväg. Trots att det är så många timmar så hinner man inte med något känns det som.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Kämpa på! Ska vi försöka ses nästa vecka eller? Det hänger på mig, jag vet, men vi kan väl försöka boka in nåt? Hörs på fejan eller nåt.

    SvaraRadera
  3. Malin: Verkligen! Attans vad fort det går.

    Sofia: Nästa vecka JA.

    SvaraRadera
  4. Jag kanner igen det dar. Man hinner sallan med det man vill.

    Kollektionen ser verkligen lovande ut!!! Harligt med basfarger efter detta frosseri av 70tals monster..

    Och tack sa mkt for din kommentar. Gav mig tillbaka blogglusten.

    Jenny

    SvaraRadera