2011-08-22

På tåget

God Måndag, sitter på tåget på väg till Stockholm för möten och annat skoj*.

Vad fina ni är som stöttar mig i mina jobbiga stunder, det är verkligen både fantastiskt kul och hemskt skrämmande att ge sig på att starta eget - i modebranschen dessutom, som på många sätt känns som en stor lejonkula

Jag tror faktiskt att jag har lite hjälp av att inte vara så bekant med den här världen. Jag vet inte riktigt HUR svårt det är och därför har jag inget som bromsar mig. Sen så är det klart att hade man kunnat allt utan och innan så hade man vetat var man skulle leta, hur man hanterar uppkommande situationer osv.. Men lite svårt ska det ju vara.



*läs skrämmande. Det ska tydligen bli Paintball ikväll och jag har aldrig någonsin spelat Paintball. Jag kommer att få så mycket däng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar