2011-09-26

The day

I know you've been waiting, and so have I! This day has been nothing like I planned, of course.
By lunch I got a text from my best friend Janna, telling me that "I'm on my way, with coffee and chocolate and I will be there with you today and I will buy you lunch."
I don't think anything could have made my waiting better than that.


Janna working in my office. Love this sight and I wish she would work by my side every day and for ever.


When my production agent called me at 3 pm I had lost hope about getting the samples today. "They're not here yet" I said and she replied "No, cause they're here. In my office." So, me and Janna rushed to the car and drove to Borås (thats about an hour by car from Gothenburg), nervously tapping the wheel the whole way, haha.

And now - several hours later - they're finally here, in my office. And oh my god, they are above all my expectations. I'm so happy and I just want to show the world! But, tomorrow I have laundry day, half of the samples are to be washed over and over to check the quality. Hopefully I have time to show them to the nearest shop here next to work.

Now, I'm going home to show Charles my own, new collection! And soon, soon you will be able to se some of it too. :)

In Swedish / På Svenska:


Jag vet att ni har väntat och det har jag också! Den här dagen blev inte alls som jag planerat såklart. Vid lunchtid fick jag ett meddelande från min bästis Janna där hon skrev att hon var på väg med kaffe och choklad för att jobba hos mig och bjuda mig på lunch. Vet inte hur jag skulle ha klarat av att vänta utan henne, det var liksom det bästa som kunde hända. 
Vid tretiden ringde min produktionsagent och sa att proverna skickats till hennes kontor i Borås av misstag, så jag och Janna slängde oss på bilen och körde dit. 
Nu är jag äntligen tillbaka och proverna är med mig. Och alltså - de är finare än jag någonsin kunnat föreställa mig! Jag är så glad och jag vill bara visa dem för världen! Men, imorgon är det tvättdag. Hälften av proverna ska tvättas igen och igen för att se att kvaliteten håller. Förhoppningsvis hinner jag smita ifrån en stund och visa upp kollektionen för den butik som ligger närmast kontoret. 
Nu ska jag åka hem och visa upp min alldeles egna, nya kollektion för Charles och snart, snart kommer ni också få kika. 


Tack för att ni är med mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar