2011-09-27

Laundry day

I've just thrown my beloved collection samples in the washing machine. It hurts a bit, but hopefully they will all come out of it alive. Three washes, or four. That should do it.

It's a beautiful day in Gothenburg today, clear autumn air and blue sky. I love it, I love the autumn. We live next to an enormous cemetery and this time of year it's buried under a mix of green, red, yellow and brown leafs. It's just the prettiest sight from the kitchen window.



Yesterday evening when I got home, I got a huge hug from my boyfriend and then we sat down to look, feel and smell the samples. Can you see how pleased I am? You probably can't, but I am.

In Swedish / På Svenska:


Jag har just slängt in min älskade kollektion i tvättmaskinen. Det gör lite ont, men plaggen kommer ju förhoppningsvis ut levande. Tre eller fyra tvättar, det blir nog bra.


Det är en fantastiskt vacker dag i Göteborg idag. Krispig höstluft och blå himmel. Jag älskar det, jag älskar hösten. Vi bor precis bredvid en enorm kyrkogård och den här tiden på året är den begravd under gula, gröna, röda och bruna löv. Världens finaste vy från köksfönstret. 


Under bilderna: Igår när jag kom hem fick jag en stor kram av min pojkvän och sen satte vi oss ner för att titta, känna och lukta (haha) på proverna. Kan ni se hur nöjd jag är? Det kan ni nog inte, men det är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar