2011-10-07

Weakend

I'm sick and have no strength. So, this was a short day at the office, but now I'm going home. But you know what? I had time to take pictures of the collection lying on the carpet outside my office room. The clothes, that is - I wasn't laying anywhere.

Now I will spend the weekend editing the photos. Until that's done: Here you go!


"The Hamster Dress" - Gorgeous Model: Edith

In Swedish / På Svenska:
Jag är sjuk och har ingen ork, så det här blev en kort dag på kontoret. Men jag hann ändå fota hela kollektionen liggandes på mattan utanför mitt kontor. Kläderna alltså, jag låg ingenstans.
Nu ska jag ägna helgen åt att redigera de bilderna. Men tills dess: Varsågoda!


2 kommentarer:

  1. Men åååh lilla skruttan, så fina bilder! Ser fram emot att fylla Ediths garderob med fler Cloo-plagg inom en snar framtid :)

    SvaraRadera
  2. Tack Karin! Åh, det är ju egentligen fotografen Sara som ska ha credden.. ;) Tycker att Edith blev så fantastiskt fin på bilderna. :)

    SvaraRadera