2011-11-24

Shipping to the future

I've just been to Schenker to send some boxes full of Cloothes (haha). Tomorrow they will arrive and maybe then I can tell you all about who is going to sell them.. I'm super excited and it really feels like Cloo is slowly growing to be a recognized brand - at least here in Sweden so far.

The thing I'm mostly told by shops and buyers that get to see and feel the collection is that the quality is fantastic. Ans that's the thing that makes me most happy. My wish with Cloo has always been to design and sell GREAT clothes for kids and finding the right producer of fabrics was hard. And I had a ton of luck.



In Swedish / På Svenska:
Jag har just varit hos Schenker och skickat iväg lådor. Imorgon kommer de fram och kanske kan jag berätta för er då om vilka det är som kommer att säja plaggen. Jag är så glad och det känns verkligen som att Cloo sakta växer sig mot att bli ett välkänt märke - i alla fall här i Sverige än så länge.


Det jag allra oftast får höra av butiker och köpare som sett och känt på kollektionen är att kvaliteten är fantastisk. Och det är verkligen det som gör mig allra gladast. Min önskan med Cloo har hela tiden varit att designa och sälja riktigt bra kläder för barn och att hitta rätt producent av tyger var svårt. Och jag hade väldigt tur.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar