2012-01-30

holding my thumbs and wiping my nose

This morning I woke up with a cold. This might be the worst time for me to get sick (I know how a bad cold affects me. Red eyes, red nose, sneezings.. the list can be long.) so on my way to work I dropped by the drugstore and got some herbal stuff to keep the symptoms down.
If you guys have some tips about how to kill a cold, just hit me. I'm desperate.

In Swedish / På Svenska:
Imorse vaknade jag med förkylning. Det här skulle kunna vara sämsta tillfället någonsin att bli sjuk (jag vet vad förkylning gör med mig. Röd näsa, röda ögon, nysningar.. listan kan bli lång) så jag åkte förbi apoteket på väg till jobbet och införskaffade någon slags örtmedicin som ska lindra symptomen. Om ni har några huskurer eller tips på hur man tar död på en förkylning, hit med dem. Jag är desperat.

2 kommentarer:

  1. Kan Jang har stoppat några förkylningar för mig innan de brutit ut faktiskt. :)

    SvaraRadera
  2. Bra! Det var det jag köpte. Hinkar i mig så mycket jag får.

    SvaraRadera