2012-02-07

Not working

I'm having two days "off", resting and catching my breath after five intense days in Copenhagen. But "not working" isn't really my thing. I can't not check my email.. But at least I'm not at the office. The car is still packed with all the stuff, and even though I check all my emails, I'm doing it in front of the TV, with a nice cup of coffee and with a cosy blanket over my legs.

Copenhagen was a good experience, but didn't give me any orders. That makes me wonder if I'm going to be able to reproduce the sold out pieces of the first collection. Time will tell, I guess.

In Swedish / På Svenska:
Jag har två dagar "ledigt", vilar och hämtar andan efter fem intensiva dagar i Köpenhamn. Men att "inte jobba" är inte riktigt min grej. Jag kan inte låta bli att kolla mail.. Men jag är i alla fall inte på kontoret. Bilen är fortfarande fullpackad med alla grejer och även om jag läser alla mail så gör jag det framför TVn med en stor kopp kaffe och en mysig filt över benen.
Köpenhamn var en bra erfarenhet men gav mig inga ordrar. Vet inte om jag kommer att kunna producera mer av de plagg som har sålt slut. Vi får se vad som händer, helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar