2011-12-19

The Cloo Collection Autumn

This autumn has been amazing, and even though I'm having my last day at the office before christmas, I will not take full vacation from the blog. There's so many things that's happend this year and I want to compile them and give you reviews. So, you will hear from me.

Being the last day and all, the office is a total mess with paperwork, orders to send and things to organize. I would lie if I said that I don't love it. Offices should always be messy! It's a sign of many things being in the making.

And, of course, today we play christmas carols all day long. To get in the right mood!




In Swedish / På Svenska:
Den här hösten har varit fantastisk, och även om jag idag jobbar sista dagen på kontoret innan jul så kommer jag inte att ta semester från bloggen. Det har hänt så otroligt mycket under året och jag vill sammanställa allt och ge er lite återblickar. Så, helt tyst kommer det inte att bli. :)


Eftersom det är sista dagen är kontoret en röra av pappersarbete, beställningar som ska skickas och grejer som ska organiseras. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte älskar det - kontor ska vara röriga! Det är ett tecken på att många saker är i rullning. 


Och självklart går julsångerna på högsta volym hela dagen. Allt för att komma i rätt stämning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar