2011-09-15

Envy

Last week when I made this sweater for my son, I found myself quite jealous. So, I made one for me and rode my bike home (more about this later), only to get the jealous eyes from my boyfriend Charles. Now, there's three sweaters in the family. Charles hasn't seen his yet but I hope he will be happy with it.

I know that the pictures in this blog has been slightly better the last couple of posts, but now I forgot my good camera at home so you will have to put up with the crappy Iphone quality. Sorry!


Oh, about the bike ride! My way home yesterday was awesome. I had the wind in my back and almost flew through Gothenburg with great music in my headphones and a feeling of freedom that I haven't felt for years. Love it!

In Swedish / På Svenska:

Förra veckan sydde jag den här tröjan till min son och kom på mig själv med att bli ganska avundsjuk. Så jag sydde en till mig själv, cyklade hem (mer om det senare) och möttes av min pojkvän Charles avundsjuka blickar. Så nu finns det tre tröjor i familjen. Charles har inte sett sin än, men jag hoppas att han kommer att bli nöjd.

Jag vet att kvaliteten på bilder här på bloggen har varit lite bättre på sista tiden. Nu glömde jag min fina digitalkamera hemma idag, så ni får nöja er med den skräpiga Iphonekvaliteten. 

Jo, cykelturen! Hemvägen igår vad underbar. Med vinden i ryggen kändes det som att jag flög fram genom Göteborg och med grym musik i lurarna infann sig en frihetskänsla som jag inte känt på många år. Älskar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar